Speciálně pedagogické poradenství

Předškoláci:

Stimulace a rozvoj jednotlivých dílčích oblastí u dětí s vývojovým opožděním, s mentálním postižením

rozvoj motoriky, myšlení, vnímání, obsahové stránky řeči, sebeobsluhy a sociálních dovedností

Komplexní příprava předškoláků na školu

  • rozvoj oblastí, jež podmiňují úspěšný start ve škole (viz. percepčně-motorické funkce)

Konzultace k míře připravenosti dětí na školu - školní zralost

Rozvoj percepčně-motorických funkcí a dalších oblastí, jež jsou nezbytné pro čtení, psaní, počítání

  • Hrubé a jemné motoriky

  • Grafomotoriky a vizuomotoriky, kresby

  • Sluchového a zrakového vnímání

  • Prostorové a časové orientace

  • Paměti

  • Předmatematických a matematických dovedností

  • Pozornosti


Školáci:

Reedukace čili náprava:

  • dyslexie - obtíží v oblasti čtení

  • dysgrafie – psaní a grafického projevu

  • dysortografie – potíží s pravopisem

  • dyskalkulie – náprava specifických obtíží v matematice

Řešení dalších výukových obtíží - různého charakteru

Problematika ADHD a ADD

  • mírnění vlivu ADHD na školní výsledky

  • volba efektivních postupů při učení

Rozvoj koncentrace pozornosti


Pro všechny děti i dospělé:

Styly učení

jejich identifikace a volba optimálních studijních strategií, jež jsou s nimi v souladu


Posilování paměti

  • postupy a paměťové metody pro snazší zapamatování informací

© 2024 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!